marilah membeli ^^,

Tuesday, November 23, 2010

baby girl

profile baby ni . name amylia . aku tatwu ejaan dia. agak2 je nih. anak ayah sedara aku. umo , tak pasti, dlm sebulan dua kot. lembik lagi. takut aku dukunyaaaaa. tp comel. time ni, rumah aku blackout. so dah terlalu bosan , aku g lah merempit, dgn tak pakai helmetnya, haha, kepala batu (: pegi jalan2 sampai umah pakcik aku tu. singgah lah jap. nak tgk perkembangan baby tu. last tgk time dia baru seminggu kot. haahhaaha. rajin kn aku p menziarahi sanak saudara. at least aku pegi ...

sgt tak pandai dukung baby, main hentam je nih, selagi dia tak nanges. kira dia selesa lah tu (: 


muka amylia nmpk pelik sikit time nih. salah kan photographernya oke. haha


saya xdok adik, so xde pengalaman dukung baby kecik2 ni. takut pon ade.

ooppss! terseksi pulak! sory amylia (:
haha, pelik kot, tp xpe, ni timba pengalaman namenyaaa. seronok .

saya nak macam ni. hahaha, gatai . semua org nak ank. tp bila lah kan ? hehe . hish! jgn merepek. blaja pon baru sem1. nanti bole dah pk oke, time sem4,5, dan 6. hahahahhaa

No comments:

Post a Comment