marilah membeli ^^,

Wednesday, November 24, 2010

DATANG DAHHHH..



salammm..
hari ni aku mengadap komputer je. bace blog intanberlian. sgt seronok. serius seronok,,.. mengekek kot bace blog dia. suka sgt bce pasai cik intanberlian dgn pasangannya bam2. sewit gila lahhhh. aku bce sambil air mate keluar2. tatwu la ape yg aku sedih ? aku rase paip mate aku dah bocor. x pon perasaan aku dh rosak . hehe.. aku bace kisah2 cik intanberlian dgn bam2, kelakar gila. aku gelak2 tp dlm mse ygsame air mata aku keluar. I DONT KNOW Y ? :') ! aku rase aku rindu dia .. haaaaaaaaaaaa!! datang dah perasaan tuuuu ! haha. ye memang pon, aku rindu dia ! :'( si gambar itam putih.. tgh2 aku bace blog cik intanberlian tu, bole plak aku p bukak fesbuk si gambar itam putih tu.h ahahha. . betul lah tu. aku rindu dia.cerita cik intanberlian dgn bam2 ade sikit2 persamaan lah dgn kami. LONG DISTANCE RELATIONSHIPPP. hahahaha.. jauh kee? kira jauh jugak lah tu! seronok jd kapel mcm cik intanberlian dgn bam2., sorang dentist , sorang engineer , sorg kat jepun, sorang kat india. gila kan. tp still bole setia . seronoknyaaaa .

semoga cik bam2 dgn intanberlian kawen okeeeyhhh ^^

No comments:

Post a Comment