marilah membeli ^^,

Saturday, December 4, 2010

SIAPA DIA ?

hehe. sampai 7 terus pic hang aku bubuh. haha.
muka2 gatai hafiz terserlah d sini :) 

hari ni mahu gosip pasal ini budak . SIAPA DIA ? i dont know . haha. ini hafiz . tak pernah jumpa face to face lg dgn dia nih . tp dia ni aku knl dr kawan aku jugak. nak tahu knp dia ada d blog saya ? dia buat ape kat sini ? hahahaha. mari kita kaji .

sebab2 hafiz di blog ini :

. bukan sbb dia buah hati saya ke ape. oh tidakkk. kami hanya kawan ye. tdk lebih dr itu. hafiz ni manyak awek. sane sini kot. hahaha

. kan kat blog dia dah buh gambo i, so i kena balas budi dia lahh. buh gambo dia pUlak. amek kau! banyak kot aku bubuh. hahahaa. 

. selain dr itu juga, saya dah ckp kat dia nak buat 1 entry khas tuk ko hafiz . ni lah dia entry tersebut ~ TARAAAA! 

. dan kemudian , saya nk minta maaf kat kamu sebab block kamu kat FB , YM dan sebagainya . walawehhhh ~ terharu ayat hang yg akhir3 kat YM tu . hehe. tp i percaya komfem main2 , n mesti dh biasa sebut kat geperen2 u yang manyak tu kan. wahahaha. kat  wanablackpinky juga i nak cakap sorry ok, block kamu tanpa sebab yg kamu semua tak pasti. hehe, t i unblock lah balik. mengikut perjanjian dgn hafiz , sem 4 or 5 or 6 . baru bole UNBLOCK. wakakaka. ta kesah lahhh . haha

. hafiz ni single, so sape2 yg dah falling in love dgn dia nih, bole PM saya kat facebook or mane2 je lah oke. hahaha. dia budak johor , blaja kat UiTM  Shah Alam . tasuka mewempitzzz~ so, dating naik bus lah. hahaha. dia ni , keding sgt seperti dalam gambar, tp tetap macho d mata saya . TETTT ! *gebang je, sape percaya khurafat okee~ 

walawehhhh ~ pesanan khas buat hang hafiz : 

jangan suka buat saya perasan lahhhh :)

2 comments: