marilah membeli ^^,

Friday, February 11, 2011

interview baby sitter konon =.=!

Bismillah hirahman nirohim~

tahu tak ape itu bosan ?? ok, now aku dah bosan sgt duk rumah ni. aku nak kerja plis. tp apesai semua tak menyokong aku berkerjaaaa? oleh kerana bosan. aku p lah search kot2 ade kerja kosong kan. searchinggg bukan main. JUMPA ! nice.. kerja kosong sebagai baby sitter. jage baby. kanak2 dan sebagainya. hepi lah konon dah dapat kerja. memang dugaan.

1. janji lps zohor, tp org tu buat macam endah tak endah je.fine. sabarrr~
2. panas tawu. dok pusing2 cari Taska tu.

ok. hantar mesej semua ckp nak meet kan. nak jumpa. ok. bersiap2. amboi ! beriya aku nih. siap iron baju . pakai baju kurung bagai. pehhh. memang semangat. naseb x pakai tudung lilit2 yuna.

then dh sampai tempat tu. msg lah ckp dah sampai tp tak tawu Taska nye kat mne. org tu reply memang lembab nak mati. aku tak tawu kenape. kol masuk voice mail. mcm fantot ! last2 dah sampai tu. dia ajak duduk. x sampai 10 minit. balik ! grrr~!!!

antara perbualan kami :

owner taska : ade pengalaman jage budak sebeleum ni ?
aku : xdek !
owner: ade adik ?
aku : bongsu, xde adik !
owner *muka terkejut* dah tuuu, mcm mne bole berminat nak jage ni?
aku : saya bosan duk rumah bla bla bla bla..

kemudian isi borang

aku : ade bape ramai budak kat sini ?
owner : 35 !
aku : ohhhh, ramai jugak ye
owner : awak rase awk bole jage ke?
aku : boleh kot. tgk budak2 ni mcm baik jee
owner: ni awk tak tgk lagi perangai budak2 nih

aku dalam hati , pesai mcm x bg aku kerja kat sini. kalo x bg ckp lah awai2...~!!
terus balik sakit hati.

No comments:

Post a Comment