marilah membeli ^^,

Tuesday, January 25, 2011

dia1

ok, ramai nak tawu macam mane aku kenal kamu pat3k oi. macam mane kita kenal yeee? sentiasa segar. x pernah pudar cerita2 seronok tu. kenangan antara kita. semuanya tak pernah pudar dari ingatan ni. semuanya masih clear d kepala hotak ku ini :) pat3k, kamu tahu tak kamu ni belagak sebenarnya? kadang2 belagak bagus. mula2 serius menyampah dgn kamu, sebab kamu terlalu lalu lah kereknyaaa. hmm. kita kenal melalui seorang pompuan. secara tak sengaja bukan ? ya, memang secara tak sengaja. dah la tak sama sek, x pernah jumpa. rumah pon jauh2. pelik kan. tu la orang cakap cinta itu buta, sampai tak mengenal usia dan juga tak kenal paras rupa. name lagi buta. ok lets continue. 


one day, time tu igat lagi. cuti sek, bulan puasaaaaaa tu kita kenal. keberkatan bulan puasa kot, kita kenal sampai macam tu skali. wow ! haha. aku p rumah spupu. time tu aku form 2 ! form tu dah gatai , tu lah pasalnya. nak gatai x bole nak buat ape dah. macam lah orang2 yang  bace ni tak gatal kan. form 2 dah pakai handphone, guna DiGi sebab kat rmah time tu ade line tu je. kesian kan. kira ok lah tu, tp time tu line Maxis baru2 nak muncul. spupu nak pinjam fon sebab nak reply mesej , ade org hantar mesej wish selamat hari raya maaf zahir batin kat dia. spupu x kenai sape. ok, x mesej pon, terus kol. suara macho, komfem hensem nih. huahuahaua. sekali, dia memang blagak lahhh . x payah cakap. rase meluat dgn perangai kamu time tuh. belagak bebeno kot. kemudian. pas dah balik dr rumah spupu tu kamu msg , tny sape lah ape kan. kita msg , semua mesej stok maki2 je. siap kaitkan dgn mak bapak ,ingt lagi msg kamu , kamu tny aku , aku sek ape kan. aku cakap aku sek menengah harian biasa. kamu SMKA. jgn belagak sgt budak SMKA. aku lempang kang. pastu kamu tanpa soal siasat terus tuduh aku bukan bukan. cakap "ko sek harian , mesti tak pakai tudung kan" ko kutuk habis habisan lah budak sek biasa harian nih. memang aku saba jee. last aku balas mesej hang bagai karangan 4muka surat. hang guna mxis , aku guna DiGi. cantek sgt lah tu. topup macam dah x kesah sebab hati sakit kan, kene kutuk tuduh macam macam. last2 kamu minatk maaf , semua. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. time tu memang macam x nak maafkan kamu. pastu kamu macam beria lah minx maaf semua. ok, fine. MAAFKAN je lahhhhhhh. tapi ADE 1 SYARATTTTTTTTTTTTTT !!! mane bole maafkan senang2 jeee. x bole ! syaratnya ? nak tawu ? macam manlu jeee. x pe, ni syarat gatai2 gedik je. igtkan kamu tak nak buat kan. kenapa kamu buat ? kamu suka kite yeeeeeee? wakakakka . gile gedik. GELI ! sape nak tawu syaratnya PM oke. ily nak tdo babai :)perlu ke continue lagi cerita nih ? nanti sy pk2 kan :)

No comments:

Post a Comment