marilah membeli ^^,

Wednesday, January 26, 2011

dia2

selepas dah setuju dgn syarat dgn yang aku bg tuk maafkan dia tu. dia pon penuh semangat menjalankan syarat tu tanpa rasa segan silu. syaratnya ialah, aku suh dia layan aku bagaikan tuan puteri. wahhhh2. mengadanya kau, jgn gedik beno :) suka hati lah, syarat tu aku yg buat. aku pulak hang tersegan2, igtkan nak main2 je. tak sangka dia buat. malu malu sy dibuatnya. kemudian, malam tu. dia mintak no telefon istana. aku dah pelik. ape ni ??? aku bukannya duk istana, bukan anak raja atau sultan mane2. ape bende pulak nih. dia cakap "kate suh layan mcm tuan puteri, tuan putei duk kat istana lah kan, maksudnya nak no telefon rumah" dia nak kol, nak bergayut lah kot lebih kurang mcm tu lah. nak telefon guna henset mahai kotttt. DiGi V.S Maxis. so, aku bg je lah. dia pon terus telefonnnnnnnnn. amboi, lajunyaa. kami pokpek2 bukan main.aku pon ape, menipu sakan lahh. dia tny umur semua kan, mcm polis. aku ckp umor aku 20++ dah keje, PEGUAM. fuuiiyoo. perasan ! dia pon, mcm slenge je. percaya je semua aku cakap. sengoi tak sengoi. last2 aku macam dah kesian kat dia, aku bgtaw lah bende yg betul2. pastu boleh pulokkkkkkkkkkkkkk, dia pegi bg aku ckp dgn ayah dia. pakcik yunus. ily. pakcik ni baik. percayalah. dia sgt nice. mase first time cakap tuk, aku punya lah takot. ye lah , kang tak pasai2 kene maki ke ape ke. ayah dia sgt3 lah sporting.. kami gelak2 bukan main. pakcik tny macam2. ok, kemudian kami kawan . kawan dan terus berkawan. kawan sahaja , jgn salah faham. kami BFF time tu! dia baik. baiks sangat. 


actually , aku sebenarnya . ade no maxis. tp jarang pakai , ye lah, dulu sy pengguna DiGi yg setia.  then, terus tuka pakai maxis. sbb nak msg pat3k slalu kan. rabak le kalo terus guna DiGi. kami menjadi kawan yg sgt rapat. TAPI xpernah jumpaaaaaaaaaaaa. kah3. lantak lah. dulu, pat3k pakai no maxis. tu no ayah dia. dia dok asrama , so xde mase nak guna sgt. so dia guna no ayah dia jeeee. 1st date kami macam mane ? HAHAHAHAHA 

No comments:

Post a Comment